Home O Olivia Rodrigo

Deja Vu Lyrics

[Verse 1]
Car rides to Malibu
Strawberry ice cream, one spoon for two
And trading jackets
Laughing 'bout how small it looks on you (Ah-ha-ha-ha)
Watching reruns of Glee
Bein' annoying, singing in harmony
I bet she's braggin' to all her friends, saying you're so unique (Hm)

[Pre-Chorus]
So when you gonna tell her that we did that too?
She thinks it's special, but it's all re-used
That was our place, I found it first
I made the jokes you tell to her when she's with you

[Chorus]
Do you get déjà vu when she's with you?
Do you get déjà vu, hmm? (Ha)
Do you get déjà vu, huh?

[Verse 2]
Do you call her, almost say my name?
'Cause let's be honest, we kinda do sound the same
Another actress
I hate to think that I was just your type
And I bet that she knows Billy Joel
'Cause you played her "Uptown Girl"
You're singing it together
Now I bet you even tell her how you love her
In between the chorus and the verse

[Pre-Chorus]
So when you gonna tell her that we did that too?
She thinks it's special, but it's all re-used
That was the show we talked about
Played you the songs she's singing now when she's with you

[Chorus]
Do you get déjà vu when she's with you?
Do you get déjà vu? (Huh)
Do you get déjà vu?

[Bridge]
Strawberry ice cream in Malibu
Don't act like we didn't do that shit too
You're trading jackets like we used to do
(Yeah, everything is all re-used)
Play her piano, but she doesn't know
That I was the one who taught you Billy Joel
A different girl now, but there's nothing new

[Outro]
I know you get déjà vu
I know you get déjà vu
I know you get déjà vu

Official Olivia Rodrigo website: www.oliviarodrigo.com

search amazon for Deja Vu mp3 download
Browse other artists under O: O2 O3


Olivia Rodrigo - *O*R
OLIVIA RODRIGO - DEJA VU
is the track #5 from the album *O*R which is released on 2021-05-21. Genre: Pop | Record Label: 2021 Olivia Rodrigo, under exclusive license to Geffen Records
print |
edit
| (9 views)
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/" frameborder="0" allowfullscreen></iframe><br>Read lyrics of this song on <a href='https://phonelyrics.com/lyrics/olivia-rodrigo-deja-vu-lyrics-1211771.html'>phonelyrics</a>